2018. január 17., szerda

TopSzerda5


Az eheti feladat a felejthető könyvek kategória. 
Nem a rossz és nem is a jó könyvekről kell írnunk, hanem olyanokra, amikről gőzünk sincs. Olvastuk, de semmi infó nem motoszkál a fejünkben olvasása után. Semmi. Ennek alaposan utána is kellett néznem, mert még a címekre sem emlékeztem. Egészen 2015-ig visszanéztem az olvasmánylistámat, hogy találjak öt olyan olvasmányt, ami érdektelen volt számomra és elfelejtettem azt is, miről, kiről szólt. Igazán szerencsés vagyok, mert vagy csupa jó vagy csupa rossz kötetek akadtak a kezembe úgy látszik. Elnézést az öt megnevezett írótól, könyvtől. De sehogy sem ugrik be miről olvastam és pont ebben a kategóriában a helyük. Pedig rám nem nagyon jellemző ez. Viszonylag jó az emlékező tehetségem. Évekkel ezelőtti olvasmányt, szereplőt fel tudok idézni, ha úgy van megírva.
Külön megjegyzést, képet nem tennék a könyvekhez, hogy kevésbé sértsem bárki önérzetét.

Kercsmár Bella Noémi: A ​varázsló lehelete

Niccolò Ammaniti: Ahogy ​Isten parancsolja 
Tad Williams: A ​qarok háborúja 
Marie M.: Hancúrcica ​társra talál
Emma Forrest: Visszhangzó ​szavak


És akik még írnak a mai témában:
@reta09 @Arwen5 @CsakSimánDorka @Helie @Vicky3 @Meeraval_Marnath @Wandamaci @GCKs_Book_Review_Blog @Gorkie @Dora_Elizabeth @Kukuucs @fruzsi829 @joopsy @luthienlovemagic @Bea_Drizner @Neelah @Dóri_42 @bibliofilblog_heni @steph_pfeiffer @K_A_Hikari @Liliane @FairyDust @Gothic01



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék