2015. május 20., szerda

Beugrasz te is a kútba?




Van az a mondás, hogy: Ha azt mondják ugorj a kútba, te beugrasz?
És ez hogy jön a könyvekhez és a könyves bloghoz?
Úgy, hogy ez a post arról íródott, mikor lépten-nyomon szembe jön veled egy könyv. Sztárolják. Reklámozzák. Rajonganak érte...
Egyszóval mindenki ezt ajánlja, mindenki ezt olvassa.
Te is kútba ugrasz, ergó megszerzed és elolvasod?
Vagy pont ellenkezőleg?
Már csak azért sem!
Mit? Hogy én is beálljak a sorba?
Majd ha lecsengett vagy soha napján!
Van ilyen könyv az életedben?

Ki így, ki úgy. Igaz?

Nekem a legfontosabb ilyen az Éhezők viadala volt. Mindenki ajánlotta, a rajongók nyomultak. Utáltam. Már ha megláttam a logót vagy az éhezők szót, rosszul voltam.
Végül mikor kezdett lecsengeni és nem tolták unos-untalan a képembe, megvettem.
És kedvenc lett az első része. A többi, és a film annyira nem, de ez egy másik post.
Csak beálltam a sorba.

Lakatos Levente Barbibébi-jéről és a Loveclub-járól lemaradtam hasonló megfontolásból. Túl sokan ajánlották és még magyar, fiatal pasas is az író? Na nem!
Aztán megfelelő unszolással a Bomlást kézbe vettem, amit nem bánok! Az egyik legjobb erotikus, lélekfejtős könyv!

Penumbra úr bizonyos boltocskája hasonló érzéseket váltott ki belőlem, de itt már csak azért is elolvastam! Nem bántam meg.

A molyos lét szegény, sokat szidott szerzője Marosi Katalinja is sorra került, bár kezdetnek egy verses kötettel. Nem volt az olyan rossz. A többi könyvéhez még erőt gyűjtök és várom, hogy lecsengjen a cirkusz körülötte.

A marsi is kapott helyet az olvasmánylistámon, bár halvány lila dunsztom sincs miért, mert a sci-fi műfaja és én két egymástól nagyon messze elhelyezkedő dolog. De bevált. Ezután gyakrabban kísérletezek tőlem idegen műfajokkal is.

Most hirtelen ennyi, ami eszembe jutott. De biztos van még.
Ti mertek kísérletezni és kilépni a komfort zónátokból?
Nem bántátok meg utólag?
Melyik könyv az, ami a legemlékezetesebb számotokra?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék