2015. január 7., szerda

R. Green és a pikáns erotika





R. Green könyve egy fb oldalon jött szembe velem. Érdekes borító és 18-as karika.
Sok könyvet olvasok ezen témában, lévén most legnagyobb korszakát éli. Így kíváncsivá tett. Hamarosan el is olvasom majd, de addig is egy interjút hoztam nektek az íróval.



- Mit lehet tudni rólad, mint magánember?
- Szülésznői diplomát szereztem Győrben, jelenleg nővérként dolgozom. Felvidék egyik városában élek férjemmel, aki Vajdaságból származik, de ez egy másik és hosszabb történet


- Mikor jött a késztetés, hogy könyvírással kellene foglalkoznod?
- Ha röviden válaszolnék, annyit mondanék, hogy ez csak úgy lett.
Na, mégis megpróbálom bővebben kifejteni…
Tényleg úgy volt, hogy végeztem a takarítással, lehasaltam a kanapéra és elkezdtem írni. A fehér papír lassan betelt, összeállt első novellám.
Utána jött még néhány. Aztán lettek támogatóim, folytattam.
Valahogy május közepén kezdtem keresgélni a világhálón az írással kapcsolatos dolgok után, és ott találtam egy írói tanfolyamot, amin június első hétvégéjén részt is vettem. Az is óriási kaland volt számomra. No, mindegy

Onnan mikor hazatértem, még több biztató emberre leltem, akik „hajtottak”, hogy de igenis képes vagyok hosszabb lélegzetvételű művet, történetet írni. Szóval, azután máshogy álltam hozzá.
Bocsi, nagyon az elején kezdtem
 Szóval tavasszal kezdtem el írni, és tele vagyok még ötletekkel.

- Miért pont erotikus regény?
- Hú… hát… röviden annyival zárnám le, hogy megírom, amit mások, vagy sokan, kimondani se mernek. Ahogy a könyv fülszövegében is benne van, mindenkiben ott lapul az érzelem, a vágy a bujaság, az élvezet és a gyengédség iránt.
Ezeket pedig életben kell tartani.

- Magánkiadásba jelent meg. Ez volt a legegyszerűbb járható útja a kiadásnak vagy csalódtál a meglévő kiadókban?
- Ez érdekes… Mivel nincs tapasztalatom, úgy gondoltam, aki csak úgy ki akar adni egy könyvet, azzal úgyse foglalkoznak. Meg nem is akartam kiadóknál kuncsorogni.

- A borító saját tervezés?
- A borítóhoz kértem és kaptam is segítséget. Én egy másik képpel vágtam volna neki, de ez jobban tetszik. Ez nagyon szexi.

- Az erotikus regények berkein belül fogsz továbbra is tevékenykedni vagy más stílusban is fogsz írni?
- Mindenképpen az a tervem, hogy annyi stílusba, amennyibe csak lehet, belekóstoljak, de ez nem azt jelenti, hogy az erotikus írásoktól elzárkózom. Elárulom, imádom írni az arcpirító részeket.

- Kiknek ajánlanád legfőképpen a könyved?
- Kiknek? Hát mindenkinek!

Korlátoztam magam valamilyen módon ezzel a + 18-assal. Alsó korhatár van, de elárulom, van már két tizenöt-tizenhat éves fiúolvasóm is. (persze akikről eddig tudok)
Talán úgy mondanám, hogy annak ajánlanám, aki szereti az erotikával megfűszerezett történeteket.

- Elég meredek a stílusválasztás, tudja a közvetlen környezeteden kívül más is, hogy megjelent a műved? Nem okoz nehézséget a reklámozásban?
- Meredek?
Lehet!
Főleg első kiadásra kerülő művel?
Igen, meredek!!!
 De utólag se bánom…
A legközvetlenebb környezetemen kívül más is tudja, de igyekszem tenni arról, hogy minél több ember, ismeretlen is tudjon róla.
Eléggé az elején vagyok ennek az egésznek, szóval még ütközöm nehézségekbe, de ismerve magam, megoldom ezt a „problémát” is.
Bele kell rázódnom a marketingbe. Ha mondhatom, így.

De bevallom, egyre több segítőkész és jólelkű emberrel találkozom, akik támogatásukról biztosítanak.
- Mesélj egy kicsit az írási szokásaidról? Milyen körülmények között jött létre első kiadott könyved?
- Nincs konkrét napszak, amikor írok. Van, mikor korán kelek, hajnalban állok neki, van, mikor délután, van, hogy este. Ha tudok, az éjszakás műszakokban is pötyögök. Olyankor is szeretek.
Természetesen közben zene szól. Ritka, mikor néma csendben írok. Néha teázom közben, néha nasizom
Első könyvem? Nagyjából úgy, ahogyan a rövidebb írásaim is. Leültem, ölembe vettem a laptopot, vagy elé leültem az asztalhoz, és írtam. Összeraktam a fejemben, mit is akarok, elkészítettem a vázlatot, és aztán csak írtam. Sokszor korán keltem, vagy későn feküdtem, de megérte. Kezemben tartom a könyvem!


Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre! További sok sikert kívánok!



R. Greenről olvashattok bővebben:




A könyvet pedig itt tudjátok megrendelni: 
konyvek@kreativkonyvek.eu
animum.animum@mail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék