2012. augusztus 7., kedd

játék


A moly.hu-n terjed egy kedves kis "játék"
3 dolgot kell megtenned :
-11 meghatározott kérdésére kell válaszolnod
-11 dolgot el kell magadról  árulnod
-11 embernek el kell küldeneda 11 kérdésedet

11 dolog rólam:
1. Hastáncoltam,hastáncot oktattam és felléptem rendszeresen ,jelenleg már csak itthon táncolok
2. Félek a kígyóktól, lovaktól, na és a fogorvostól, tériszonyom is van
3. Nem nézek horrorfilmeket, mert napokig nem merek aludni normálisan
4. Egyik legnagyobb gyerekkori vágyam teljesült, amikor anya lettem( nem is olyan régen)
5. 161 cm vagyok( eléggé alacsony)
6. Szeretek konditerembe járni és minden mozgásformát kipróbálni(karatéztam, fociztam,kézilabdáztam,röplabdáztam)
7. Próbálom a határaim feszegetni.félek a kígyóktól, de megsimogattam őket.
Félek a lovaktól, erre lovagoltam néhány napja
8. A szám felett van olyan anyajegy mint Cindy Crawfordnak, csak nekem rögtön kettő is van belőle
9. Mindig kék- zöld vagyok, mert folyton beütöm magam valahova.
10. Amikor olvasok, akkor mozog a szám közben(férj jókat szokott nevetni rajtam) és megsüketülök, ha nagyon jó a könyv. Amúgy egyszerre több fele is tudok figyelni(Tv, beszélgetés, olvasmány...)
11. Három nap különbség van a szülinapom és a névnapom között.



11 kérdés:
1. Melyik "hős" szerettél volna lenni gyerekkorodban? Ha nem volt ilyen, akkor ki volt az a kedvenc, akit most is szeretsz?
Hős igazán nincs kedvenc.Talán Batman egy kicsit.
Mindig is indián akartam lenni inkább gyermekkoromban.Annyira szerettem Karl May könyveit. 

2. Ha írhatnál bármilyen irodalmi művet mit írnál és miről?
Tuti valami történelmi könyvet mondjuk Kleopátráról  vagy Sissyről.

3. Szoktál  filmfeldolgozásokat nézni? Általában melyik jön előbb:könyv vagy film? Volt-e olyan olvasmányod, amit film hatására olvastál el?
Általában a film és utána jön a könyv, mert az részletesebb. Ráadásul ha olvasok, elképzelem a szereplőket vagy a helyszínt, és idegesít, ha máshogy nézek ki.
Gyűrűk ura és a Twilight viszont fordítva történet.
Elsőnek a filmet láttam, majd kíváncsi lettem a könyvre is.

4. E-könyv vagy papíralapú? Miért?
Papír. Szeretem megérinteni őket, magamba szívni az illatuk, nézegetni és levenni a polcomról. Valóságosabbnak tűnik nekem, mint az e- könyv.
Bár hamarosan kipróbálhatom az utóbbi előnyeit is, mert nemsokára kapok egyet a szülinapomra.

5. Ha egy lakatlan szigetre 10 könyvet vihetnél csak magaddal melyek lennének a társaid?
Vavyan Fable:Álomhajsza
Ken Folett :Katedrális
J.R.R. Tolkien:Gyűrűk ura
Gárdonyi Géza :Egri csillagok
Az ezeregyéjszaka legszebb meséi
Sarah Addison Allen:A csodálatos Waverly-kert
Celia Rees: Farkasszem
Diana Gabaldon: Outlander
Margaret Mitchell :Elfújta a szél
És egy kisállat és növény határozó vagy hogyan maradjunk életben egy lakatlan szigeten .:)
Na jó a 10. Joanne Harris:Ötnegyed narancs

6. Volt már olyan olvasmányod, amitől kifejezetten féltél?
Carrie Ryan:Kezek és fogak erdeje ,utána több napig alig mertem elaludni

7. Volt olyan kedvenc karaktered, akiben a könyv végére csalódtál és ellenszenves lett?
Biztos volt, de most nem ugrik be egy sem

8. Olvastál már olyan könyvet, amit a legtöbben körülötted leszóltak, te pedig mégis szeretted? Mi fogott meg benne?
Volt sok ilyen.
Gárdonyi Géza Egri csillagok könyvét sokan szidják, mert kötelező olvasmány, pedig egy nagyon jó könyv.Mindent szeretek benne.
De most divat leszólni a Twilightot is, pedig akkor nagy sikerkönyv volt. 
Szeretem a történetet magát, a szerelmüket.
Edvárd odaadását, úriemberségét.

9. Van a tulajdonodban olyan könyv, amit nagyon nehéz volt megszerezned? Hogy jutottál hozzá?
Celia Rees Farkasszem és Búbájos Mary-ét. Végül egy kedves molyos táramtól vettem meg.
Évekig megvolt Vavyan Fable:Álomhajszája is, majd valakinek kölcsön adtam és nem adta vissza.gy jó pár évig kerestem, mert hiánycikk volt.De egy antikváriumnál szerencsém volt, megszerezték nekem.

10. Előfordult, hogy nagyon vágytál egy könyvre, megvetted/megkaptad, elolvastad és csalódtál? Miért?J.R. Ward sorozatával játam így.
Az első részt kaptam, megtetszett.Utána megvettem majdnem az összes részét, de addigra nem szerettem már.

11. Fel tudnál sorolni 5 könyvet, amit felírnál arra a bizonyos bakancslistára (=el kell olvasnom, mielőtt lejárna az időm)?
Nem jut eszembe 5 olyan jelentős könyv amit elolvasnék. Talán a Trónok harca és pár klasszikus.

Akiknek küldeném és a kérdéseim:
-Mit nem olvasnál el sosem?
-Melyik kötelező könyv volt a kedvenc és miért?
--Mondj egy könyvet  ,amit senkinek sem szabadna kihagynia?
-Melyik könyv az,amire jelenleg a legjobban vágysz?
-Melyik könyv az,a mire a legbüszkébb vagy, hogy megvan a könyvtáradban és hol szerezted?
-Könyvtár vagy új könyvek vásárlása?
-Hogy állsz a könyves leárazásokkal?Mindig elcsábulsz?
-Melik életed legmeghatározóbb könyve?Miért?
-Melyik könyv került kiskorodban az elsőnek a kezedbe?Kitől kaptad?Ki buzdított az elolvasására?
-Gyermekeidet/gyermekedet hogyan fogod terelgetni az olvasás felé?Mit fogsz neki ajánlani és mit tiltani?
-Mi hatására kezdtél el blogot írni?Volt negatív tapasztalatod?Kik olvassák szerinted legtöbben?Rokonok, barátok olvasnak?

-
Memoir : http://memoir.freeblog.hu/
Norinnak :http://www.norinkonyv.blogspot.hu/
Ancsának: http://ancsaszemevel.blogspot.hu/
Miamónának : http://miamonakonyveldeje.blogspot.hu/
Zsú : http://zsuolvas.blogspot.hu/
Egykönyvmolynak : http://konyveszug.blogspot.hu/
Joey : http://csillagporkonyvsarok.freeblog.hu/
Kolibrinek : http://kolibri-betunektar.blogspot.hu/
Ritának : http://ritaolvas.blogspot.hu/

Köszönöm Szellőcskének a játékot!

Anaria kérdéseire a válaszok:

1. Kisgyerekként mi volt a legnagyobb álmod?
Gazdagnak lenni.Mindig meg akartam nyerni a lottó ötöst és elalvás elött arról ábrándoztam, mit fogok venni belőle. .)
2. Mit szeretsz a legjobban az olvasásban?
Hogy új világokba kalauzol el és számtalan helyen megfordulhatok.
ármelyik szereplő bőrébe bújhatok.
3. Ha bárhol máshol élhetnél kerek e világon, akkor hol élnél? 
Valami szép, meleg tengerparton.
4. Babonás vagy? És ha igen, akkor milyen babonáid vannak?
Már nem igazán. fiatalként igen, de már levetkőztem ezt a dolgot.
5. Mi volt a legviccesebb dolog, amit valaha láttál?
Hűha.Hát most nem igazán jut eszembe semmi.:)
6. Szerinted ki a legsármosabb fiktív férfikarakter? (lehet könyves és filmes is).
Hűha.Inkább filmszereplőket tudnék írni, illetve színészeket. 
De mondjuk a Római kémből Sebastos Abdes Pantera
Greta May:Hiénájából  Randy Shadow
Mary Lide:Cambray úrnőjéből  Lord Raoul
7. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
Egyértelműen a nyár és a tavasz.A sok virág, az illatok, a szép idő.
8. Fekete vagy fehér?
Az attól függ. Ruhában csak a fekete, fehéret nem hodok.Színben inkább a fehéret szeretem.
9. Mi a kedvenc zenei albumod?
Nincs kedvenc. mindenevő vagyok.
Szeretem a musicalt, de a kemény rockot is.
Szinetár Dóra, Friderika, Twilight cd,Paramoe, Leona Lewia, Shakira,Tolvai Renáta, Rúzsa Magdi,Janicsák Veca
De hallgatok hastánc zenéket is gyakran
10. Van olyan könyv, amit a környezetedben mindenki imád, de téged a hideg ráz tőle? Melyik ez a könyv?
11. Ki a kedvenc sportolód most itt az olimpián
Gyurta Dani és Risztov Éva

4 megjegyzés:

  1. Én is köszönöm a válaszaidat!)

    VálaszTörlés
  2. Neked én is írtam kérdéseket, de arra nem válaszoltál :(

    VálaszTörlés
  3. Hú, köszi, valamikor igyekszem megválaszolni a kérdéseket, meg megírni ezt a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  4. Anaria nem írtad sehol hogy nekem is küldöd. Vagy valamit kihagytam?De most pótolom akkor.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék