2011. március 19., szombat

Vavyan Fable:Sárkánykönny


Vavyan Fable:Sárkánykönny


Olvastam a blogosok körében nagy népszerűségnek örvendő Fable könyv,sokuknak újraolvasós is.
Mivel imádom a stílusát,nagy gyűjtője vagyok,ott volt a polcomon és kellett egy kis humor,finomság, bele is vágtam a könyvbe.
Természetesen egy nap alatt végeztem is vele.

A történet nem egy zsarulányról szól most,hanem egy fiatal pszichológusról,aki kellőképpen eszes,de nem nagy bunyós.Viszont imád futni,kerékpározni és lovagolni.Nem ijed meg az árnyékától és irtó nagy szája van.Imádja az életet,barátait,a természetet és vegetáriánus.Most vált el és élvezné a szabad életet,az új lakásában.
Ám e idill valakinek igencsak szúrja a szemét és Naivára fáj a foga.

Adva van egy zsaru aki végül Naiva "ágyában" köt ki,szigorúan segítség céljából,hogy megvédje a lányt és kifürkéssze milyen is valójában.

Tetszik ahogy egymásra hangolódtak,tanulták egymást,finoman tapogatózva ismerkedtek.

Kedvenc szereplőm Clochard .Mindig jókor van jó helyen és a dumája fantasztikus.Hogy ki ő?
Nem egy hős lovag,hanem egy beó madár.

Ahogy lenni szokott,azért nem ilyen egyszerű azért a képlet.Naivára más is vadászik,nem csak a hős szerelmes gyilkos,hanem egy volt zsaru is,akit Naiva tanácsára menesztettek.

A szóhasználat,a humor változatlan.Imádom és imádom.Szerintem kevés olyan író van mint Fable,akinek ilyen egyedi a szókincse,hasonlatai,ilyen finoman tudja érzékeltetni a külvilágot,természetet és karaktereit.

A hőszszerelmes gyilkos kiléte nagy találgatásra ad okot,de sajnos én lelepleztem a könyv közepe táján.Pedig ilyen még nem volt.

A borítója szép,de egy egész sárkányt is el tudtam volna képzelni hozzá.

Többet nem árulok el a könyvről.Egyszerűen csak olvassa el mindenki.
Már megfertőztem az olvasni nem nagyon szerető húgomat is vele,az öcsém is bele-bele olvas a könyveibe és nevelő apukám is újra olvasni kezdett sok év után, Fable könyvei miatt.


Rövid bemutatás:Kezdetnek felhívogat. Telefon üzenget. Követ. Leselkedik rád. Meglátogat álmodban. Távollétedben betör hozzád. Tükrödre firkál, ágyadba fekszik, bemocskolja holmidat. Eléggé félsz már? Jól van. Akkor rád kopogtat éjszaka. Ablakaidon, idegeiden xilofonozik. Levelet kapsz tőle. Azt akarja, szeresd őt. Csak őt. Azután öltöztetésedbe fog: harisnyát, cipőt, ruhát küld. Te vagy a menyasszonya! Egy napon majd el is jön érted. Nem az első szerelme vagy. A rendőrök tudnak egy másik aráról. Az a lány meghalt, mert nem kért a szörnyeteg szerelméből. A legkülönb zsaru vigyáz rád? Na és? Attól még nyugodtan halálfélhetsz. Vagy pedig derítsd ki hamar, kicsoda ő. Végtére is pszichológus vagy. Légy trükkösebb, gyorsabb nála. Igyekezz! Az Idült kitűzte már bizarr kézfogótok dátumát!

Fabyen kiadó:
http://www.fabyen.hu/01_hirek.html

567 oldal
saját
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék