2017. november 15., szerda

TopSzerda5

Nosztalgikus Könyves Barát/Barátnő
Karakterek, akikért teljesen odavoltál, mikor gyerek voltál.

Hát nem kicsi gyerek voltam, de kb majdnem.




Vavyan Fable : Álomhajsza 
Lilia volt a kedvencem. Újra és újra elolvastam, a bőrébe képzeltem magam. Elhatároztam, a lányom neve is ez lesz. Végül két lánykám van, de nem lett egyik sem Lilia.





James Fenimore Cooper: Az ​utolsó mohikán
Sólyomszem volt sokáig a legjobb barátom. Mindenáron indiánlány akartam lenni. Évekig álmodoztam arról, hogy kiderül, eltitkolt indián vagyok és rossz helyen élek.



Francine Pascal: Kettős ​játék
Elizabeth az ikerpár egyik tagja, a jó kislány. Mindig rá akartam hasonlítani. Jó lett volna, ha ilyen barátnőm akadt volna.





Erich Kästner: A ​két Lotti 
Lotte és Luise kedvenc ikerpárom volt. Vágytam egy ikertesóra, ami később azzá változott, hogy ikreket akartam, mikor nagyobb lettem.


Eric Knight: Lassie ​hazatér
Az utolsó kicsit kilóg a sorból. Ő nem ember, hanem Lessie egy állat. Vágytam egy ilyen okos barátra, aki  hűséges. Helyette egy butus, ám szerető tacskóm volt Rolfi. Így utólag is hiányzik, nem volt egy Lessie, de imádnivaló volt és szeretett engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék