2017. szeptember 20., szerda

TopSzerda5

Kedvenc Fancast 
Mutasd meg azokat a színészeket, kiket szeretnéd, ha a kedvenc karaktereidet alakítanák, vagy akiknek a kedvenc karaktereidet elképzeled.

Ez egy nagyon szuper téma, így szerdára. Nézzük is rögtön.



Az első könyv, ami eszembe jutott rögtön az Vavyan Fable Álomhajsza.Nekem így néznek ki ők: Lilia, Seym








Celia Rees: Bűbájos Mary  
Mary karakterét így képzelem el. 





Mary Lide: Cambray úrnője Lady Ann és Lord Raoul
Egy másik nagy kedvenc könyvem, de irtóra gondban is voltam vele. Vörös színésznőt találni nem a legegyszerűbb. Sokáig keresgéltem, de még mindig nem vagyok teljesen elégedett. Ráadásul szívesen megkerestem volna a fiatalabb verziójukat is, mert a könyv 16 éves korában kezdi Lady Ann történetét. Annyi bizonyos, hogy karakteres arc jöhet csak szóba, nem kimondott szépség. Pasasból pedig sármos, de nem kisfiús lenne a jelöltem. Szóval ötöltem és hatoltam és körülbelül ez lenne a felállás.






vagy







Pat Walsh: Crowfield átka 
Will és a könyv kevésbé ismert, de ezért is kapott helyet a listámon.:)



Anne Bishop: Vörös ​betűkkel Maggie, Simon
A könyvet nem kell bemutatnom szerintem. Egy nagyon ütős kis fantasy. Maggie száztíz százalékban megvan. Simon karaktere viszont megint nehéz szülés volt.





Ti kiket társítanátok a karakterekhez? 

A TW5 további író bloggerei: @CsakSimánDorka, @Helie, @,Vicky3  @K_A_Hikari, @Wandamaci, @Arwen5, @reta09, @Gorkie, @luthienlovemagic, @Dora_Elizabeth, @Deszy

3 megjegyzés:

  1. Neked is benne van Travis:P Hiába, mindig jó látni:)

    VálaszTörlés
  2. És Maggie az én fejemben annyira máshogy néz ki:) Mindig érdekes számomra mennyire eltérően vizualizáljuk a szereplőket ugyan azon leírások alapján:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék