2011. november 11., péntek

Candache Bushnell:Nyár és New York


Candache Bushnell:Nyár és New York

A könyv nálam nagy előnnyel indult,mivel régóta Szex és New York rajongó vagyok.

Ennek ellenére nagyon nehéz volt a film előzményeit elképzelni.
Nehéz volt Carrie-re egy éppen hogy kamaszkorból kilépett lányként gondolni.
De megvett a könyv.

Tetszett ahogy Carrie a külvárosi lányból nagyvárosi nővé válik,levetkőzi a félszegségét,önbizalmat és egót növeszt.És már ekkor elkezdi a divat teremtését különleges ruhatárával.

És ami a legjobb,megtudhatjuk hogyan barátkoztak össze négyen a nagy barátnők.Szép lassan alakul ki a barátságuk,annak ellenére hogy teljesen különböző karakterek.

Ez a filmben is így volt,vagy csak az első részek nekem valamiét kimaradtak?

Bár a kedvenc szereplőm a végén,a könyv utolsó lapjain kerül csak képbe.
Ott azért olvastam volna még tovább a történetet.
Mirandáról és Samantháról is megtudunk keveset ,éppen hogy az alapokat.
Hiányoltam a belső vívódásaikat,az érzéseiket.

Volt benne humor,szarkazmus bőven.Amiért a filmet is megszeretem.
Viszont nekem valami mégis hiányzott a könyvből.De csak egy csipetnyi valami,hogy annyira szeressem mint a filmet.Viszont nem tudom megmondani mi volt ez a valami.

A történet folyton pereg,nem pihenünk egy kicsit sem.
Szerelmi szál is van benne.Na meg a női öntudatra való ráébredés is.
Ez mellett New York és divat.

Összességében tetszett a könyv,de nem maximálisan.

A borító nagyon csajos,nagy Szex és New York-os,bár elég ötletszegény!Valami színesebbet,vidámabbat jobban el tudtam volna képzelni.

A könyv kötelező minden Szex és New York rajongónak!!!!

A történetről:
CARRIE ELSŐ, VARÁZSLATOS ÉS MOZGALMAS NEW YORK-I NYARA.
A Carrie naplója című könyv folytatása, melyből megtudhatod, hogyan vált a Szex és New Yorkból ismert Carrie Bradshaw kisvárosi "verébből" – ahogy Samantha nevezte – nagyvárosi nővé, hogyan ismerkedett meg Mirandával, milyen vad partikon vettek részt hármasban, hogyan estek szerelembe, és hogyan ábrándultak nagyon gyorsan ki.


A könyvet köszönöm a Gabo kiadónak!

Gabo kiadó:
http://www.gabo.hu/
392 oldal
10/8
saját,recenzió

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék